Summer in the city


Sandaler Birkenstock – Skjørt Zara


Sitron og banan shake ♥




Lunsj i solen på The Edge, føler jeg er i utlandet når jeg sitter der – er så utrolig idyllisk. 




Yndlingssolkremen min har endelig kommet til Norge, IIIIK! Lukten på denne er … UBESKRIVELIG. En deilig dag i varmen ♥ La oss i “parken” her nede på Tjuvholmen, etterfulgt av lunsj i solen, og jeg endte til slutt opp på takterrassen da Gard dro på ettermiddagstrening. 
Nå kom vi nettopp hjem fra Huk, hvor vi har badet. Så digg, og nå skal vi feire 11 mnd sammen med grillmat og kos ♥ Heldige meg som har verdens beste kjæreste. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg