Summer dresses

Har hatt en absolutt nydelig dag i solen idag, både med jobb og hygge. Vi har vært hos svigers og grillet indréfilet, koteletter og krydderpølser – og nå har vi funnet sofaen for kvelden. Jeg har sett to episoder av Frustrerte Fruer som jeg har gått glipp av, og er nå klar for å se de to siste, wrææl. Det er så trist! Må kjøpe meg alle sesongene å se de om igjen . . Mens jeg venter – sitter jeg og drømmer meg vekk i de delikate og nydelige kjolene de har fått inn hos Nelly nå! *Sikle* Orange maxikjole // Hvit og orange bodycon kjole  // Orange tubekjole // Sequin kjole // Korall kjole (affilateslenker) Den lange er virkelig en fryd for øyet synes jeg, fresh både til sommerfester og bryllup ikke minst. Og sequinkjolen er jo bare amazing. Any favourites? Nå begynner fruene – gruer meg til slutten. . Buh Nyt kvelden i det fine været ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg