Suits and homemade hot chocolate

Åh, nå koser jeg meg! Gard spiller meg guttene, og jeg sitter i sofaen med ullvang genser, ullundertøy, dynen over meg og fotmassasjeapparatet. Fikk skikkelig frosten i meg på turen, så det er deilig å varme seg litt nå. I tillegg har jeg laget hjemmelaget varm sjokolade, med ekte god dronningens sjokolade, mørk. Mmm ♥ Fikk et STORT glis av min kjære da jeg gav han koppen, veldig fornøyd, hehe. 

Jeg har jo gått gjennom alle tipsene til serier dere har gitt meg, jeg har så mye godt i vente! Nå har jeg begynt på Suits, og er på episode 3. Digger det så langt! Jeg og Gard har også fire episoder igjen av Broen Sesong 2, og så blir det Orange is the new black etterpå. Det er så gøy og ha noe å følge med på. Og i følge dere, har jeg MYE mer i vente! Uansett.. Det var superherlig å få litt frisk luft tidligere, og vi fikk godt oss en herlig tur i solnedgang! Veldig bra timet! Bygdøy er jo nydelig. Det er så magisk å gå tur i skogen når det er snø, og så nydelig lys. Er det ikke nydelig? Sist vi var her, var i sommer- da krydde det av badeglade mennesker. Ikke mange av de idag akkurat, hiih. SMILE! Gleder meg til en ny uke imorgen, men nå skal søndagskvelden nytes!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg