SUEDE VEST

Den ene lenken er adlink / vesten er egenreklame
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAUten navn-1Vest fra Lene Orvik Collection | Sko Roots | Kjole herfra | Veske Chanel | Jakke H&M

Idag har jeg hatt hjemmekontor hele dagen, fått tatt igjen det tapte fra de to forrige ukene da jeg har fått gjort mye, men ikke på langt nær alt. Så det var deilig å få unna. Det var heller ikke å forakte og sitte hjemme under pleddet med tente stearinlys når det plasker ned ute heller. Deilig med høst synes jeg ♥

7 kommentarer
    1. Hei, jeg har lest bloggen din i mange år nå og vet at du er en dame med mange baller i luften. Dessverre syns jeg innleggene dine den siste tiden har vært ganske kjedelige…de åtte siste postene er “egenreklame”/”adlinks”/”sponset” – det føles som om bloggen er en reklameportal mer enn en blogg. Ikke ta det alt for ille opp, jeg savner bare litt ler personlige innlegg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg