SUEDE SHIRT

Egenreklame
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERAAntrekk Lene Orvik Collection | Veske Chanel | Solbriller her (kode leneorvik gir 30%)

Hei mandag! Hjelpe meg, gjett hvem som sovnet på sofaen klokken 21 i går? Helt i ørska da Gard vekket meg 1,5 time, og flere snapper senere. Hehe, han elsker nemlig å ta bilder av meg når jeg sover, og sende til alle vennene mine.. Great. Igår sovnet jeg med svære hodetelefoner på, macen på fanget og popcornet ved siden av, hehe. Fint det Gard.. Sov ut idag og jobber hjemmefra idag. Jeg har en god nyhet som jeg vil dele med dere denne uken, og dermed kan jeg forklare litt hvorfor det har vært litt mindre oppdateringer o.l i disse dager, og også hvorfor det har vært litt mindre motivasjon. Når man er opptatt med andre ting, jobber mye så er det ikke alltid så lett å være super kreativ flere ganger om dagen. De 3 siste ukene har vært veldig intense, og jeg har knapt tatt meg tid til å spise, og da er det heller ikke så enkelt å være super inspirerende på bloggfronten heller. Men jeg har i det minste lært meg litt med lightroom da, så bildene er ihvertfall av litt bedre kvalitet, synes dere ikke? Det er jo én positiv ting!

Gleder meg til å dele nyheten med dere ♥ Nyt mandagen deres!

11 kommentarer
    1. Ikke ofte jeg kommenterer en blogg, men nå må jeg virkelig 🙂 Du er helt nydelig vakker, Lene! Virkelig en jordnær og sprudlende jente! Man ser virkelig at du står på med all den jobb du gjør, kjempeflink er du.. Det er så gøy å følge med på mennesker som virkelig jobber for å få resulteter, her har du masse i ermet 🙂 Lykke til videre 🙂

    2. Hehe så søt du er 🙂 Er bare så vanskelig å få tid til alt! Ikke nok timer i døgnet.. 😀 Takk, gleder meg til å fortelle dere <3

    3. Du ser bare heilt fantastisk ut, Lene!! Elsker stilen din ..:) Når kommer forresten kolleksjonen din fra bik bok ut?:) gleder meg så til å sjå den!! Lurer også på hvordan skoa er i str? Bruker til vanlig str 38! Ha ein fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg