Stylingchallenge

unnamed2For noen uker siden fikk jeg, Glenn, Hedda og Guri en utfordring fra Steen og Strøm Magasin, nemlig en Stylingchallenge! Her skulle vi ganske enkelt konkurrere mot hverandre om å style det beste antrekket, og alt dette ble filmet underveis. Det var to morsomme dager ♥ Her kan dere se en pitteliten sneekpeak på videoen dere snart får se enda mer av ..

Sangen i videoen er det fine Carina Dahl som har, hun har nettopp sluppet ny singel! Hør den her.

På mandag får dere se mer av videoen fra begge dagene, OG dere har mulighet til å delta på en hyggelig kundekveld vi skal holde på Steen og Strøm Magasin onsdag 29 april. Meld dere på kundekvelden her. Jeg håååper dere vil komme å heie meg frem, nå er det meg mot resten!! Vinneren av stylingchallengen kåres på kundekvelden, og en av dere som møter opp, kan vinne en finfin premie, så her er det bare å ta med seg en venninne å stille opp. Kom kom! På mandag får dere som sagt se resten av videoen, OG stemme på hvem dere synes gjorde den beste jobben, og endte opp med det beste antrekket, så da håååper jeg dere vil stemme på meg ♥ Stay tuned!

XOXO from NYC. Nå skal vi legge oss, nettopp kommet hjem fra Buddakan hvor vi har spist en aldeles nydelig middag, mm. God natta til oss, og god morgen til dere!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg