Styleway

Vil bare fortelle dere at det nå er sluttsalg hos Styleway. Etterhvert som de siste produktene blir solgt ut, kommer Styleway til å ta en liten pause. Dette fordi at jeg jobber med noe nytt og spennende. Styleway trenger å utvikle seg, siden det nå er alt for krevende å ha et helt eget merke. Jeg har rett og slett ikke tid til det lengre. Heldigvis er det ikke jeg som tar meg av lager og den biten der, men jeg må være kreativ nok til å stadig komme med nye idéer, designe og samarbeide med fabrikkene i Kina for å få et bra resultat. Dette er svært tidkrevende, og litt for mye for én person. I tillegg tar det utrolig lang tid før jeg er fornøyd med prøvene, så det er ofte det må sendes frem og tilbake alt for mange ganger før det blir bra. I tillegg tar det veldig lang tid å produsere det, og sende det hit igjen. MEN! Styleway skal ikke legges ned, langt ifra – jeg har som sagt nye, spennende planer for Styleway – som innebærer å selge andre merker. Det tar bare litt tid å få alt på plass. Så krysser fingrene for at alt går som planlagt ♥ Håper dere kan være tålmodige sammen med meg, kommer til å bli SÅ bra om ting går som jeg har tenkt. I mellomtiden, kan dere jo ta en titt på de produktene som er igjen på salget. PS! Paljettjakkene er på -50 % ♥ SALGET FINNER DERE HER. Store klemmer til de beste leserene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg