Styleway påfyll

Heeei dere, og strålende mandag, tirsdag .. Onsdag (?) til dere. Haha, dagene går i surr i disse tider. Var oppe før kl 08 og sendte avgårde masse bestillinger til dere idag, skal si det var tungt å stå opp. OG jeg skal innrømme at jeg gikk å la meg igjen en liten time etter Tollpost hadde vært her. Ikke helt arbeidsjern etter jul/nyttår enda. Men nå fikk jeg nettopp varer til Styleway her, så da ble det litt jobb likevel. Idag kom Monica topp inn igjen i alle fargene, hvit, grønn, beige og grå. I tillegg til Anniken dress i beige i alle str. Og imorgen kommer det 6 esker med påfyll. Skjørt, jakker .. HOHO, for en fest! Gleder meg til å oppdatere lageret med alle de nye tingene. Jeg har ihvertfall lagt inn de jeg fikk inn nå, her. Nå skal jeg ut på en aldri så liten powerwalk og gjøre en del ærender, noe mosjon må jeg gjøre etter julen. Ah, gleder meg som en GAL til å begynne på SATS igjen. Oslo er så fint nå, litt snø / frost, blå himmel og sol. Elsker når vinteren er sånn, og ikke slapsete og rufeste og … Ekkel. Så nå gleder jeg meg masse til Osloluft! Ha det fint så lenge :-*  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg