STYLEWAY.NO

Da er endelig tiden inne for å avsløre hva jeg har jobbet med siden sommeren ♥ Dette er noe jeg har drømt om å gjøre i flere år, og i sommer lot jeg drømmen bli virkelighet. Går  man inne med en drøm eller en idé, så må virkelig man bare satse! Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort. Drømmer er til for å følges. Og nå har jeg fulgt min ♥ Om en liten stund, starter jeg min helt egen nettbutikk online – STYLEWAY.NO. Her skal jeg selge klær, og mitt helt eget merke STYLEWAY BY LENE ORVIK. Dette føles veldig skummelt, men selvfølgelig også veldig spennende. Men når man satser på et helg eget merke, kribler det litt ekstra i magen. Jeg er jo selvfølgelig kjempenervøs for hvordan det kommer til å bli motatt, men selv er jeg superfornøyd med det jeg har fått til. Det har vært mye hard jobbing, og jeg gjør dette helt alene. Det har jeg gjort hele veien, så det gjør jo at det er ekstra skummel – siden man står på helt egne ben. Heldigvis har jeg støtte både fra Rolf Ivar, familien og vennene mine. Noe jeg er kjempeglad for! Og de er så positive, og det gleder hjertet mitt! Butikken starter jeg gjennom miinto.no, og jeg kan med GLEDE fortelle at dere får handle fraktfritt, hurra! I tillegg har dere muligheten til å ringe kundeservice og snakke med verdens beste jenter som sitter der. De hjelper dere med hva det måtte være. I tillegg har jeg en leveringstid på 1-3 dager. Er ikke det perfekt? Jeg har fått bildene fra photoshooten vi hadde på søndag, så senere idag får dere se massevis av smakebiter fra Styleway.no! Gleder meg til å høre hva dere synes, IIIIIK. This.is.so.exciting!!!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg