Stylemag launch


Uten navn-12Startet dagen med Stylemagfrokost klokken 0830, de lanserer ny utgave på mandag, og dette feiret vi med en hyggelig frokost. Jeg dro sammen med min gode venn Espen Hilton.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAStår ikke på humøret så tidlig på morgenen ihvertfall. Her med Espen og Linn.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA
Uten navn-6OLYMPUS DIGITAL CAMERA Uten navn-9
De hadde en konkurranse gående hvor alle skulle style sitt favorittantrekk fra Høyer, i og med at lanseringen var der. Og her har dere mitt, fint inspirert av våren her altså, lysblå ♥ Var ikke det fint? Ønsker meg veldig mye av disse fargene til våren. En super start på dagen, men en gjeng hyggelige mennesker. Kjekt og kickstarte morgenen med et sånt event.

6 kommentarer
    1. Vil du fikse slik at teksten ikke går forbi bildene, men holder seg i samme bredde, hvis du skjønner hva jeg mener? Ser veldig dumt ut at bildene er mindre enn teksten :/

    2. Lene! Først og fremst, GRATULERER MED DAGEN 🙂 Håper den bringer deg all lykke og glede, det fortjener du. Og en annen ting. Du må være favorittbloggeren min gjennom alle tider, FOR en inspirasjon og vakkert vesen du er 🙂 Du og Gard? Må være det søteste kjæresteparet, dere ser så utrolig forelsket og lykkelige ut. Skal heller ikke legge skjul på at mannen din har et fantastisk smittende smil! Jeg tar meg selv i å smile hver gang du legger ut bilder av han/dere. Han virker som en utrolig god fyr, og dere passer så fint sammen. Hvert fall det inntrykket jeg sitter med! Jeg håper du aldri slutter å blogge, for jeg kan se for meg å finne inspirasjon her i flere år fremover. Både i klesveien, kjærlighet, interiør og generelt måten å være på. Du er så positiv, og har en så fin innstilling til alt. Det smitter over på meg som leser, og gjør dagen min bedre. Hvis jeg har en dårlig dag, og generelt er litt nedfor blir jeg ALLTID blid når jeg går inn her. Det går jo ikke an å være sur når man ser bilder av en så vakker og glad jente? Nei, nå ble det mange komplimenter her, men det fortjener du! God klem fra meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg