Stylemag breakkie

God morgen fine dere, og happy halloween! ♥ Håper dere har en nydelig inngang til helgen! Jeg startet dagen med champagnefrokost sammen med Stylemag-gjengen og fineste Tone Damli som er på coveret. Frokosten hadde de i forbindelse med den nye utgaven av bladet, og den ble holdt på Bølgen og Moi Briskeby. En kjempekoselig start på denne fine fredagen.  Daten min for dagen, var denne coole karen, Espen Hilton.  Fikk min helt egen Lene Edition Moet i anledningen også, sånne ting synes jeg er så kos ♥ Jeg og Espen fikk tatt litt bilder ute i de fine høstfargene også- antrekkbilder kommer senere. 

Boots herfra (adlink) Genser Zara – Skjørt BIK BOK BY LENE ORVIK  Nå skal jeg og Gard ut for å kjøpe inn siste rest til Halloweenfesten ikveld! Det blir så gøy, gleder meg!! ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg