– Stylemag 2 years –



Had so much fun with this beauty last night ♥ (Bildene er stjelt fra Annette sin blogg..) Hei dere ♥ Litt sen oppdatering, men har vært i et meget spennende møte, pluss at jeg måtte inn med macen min, siden den tok kvelden igår. Bah, heldigvis fikk jeg strålende god hjelp så nå er den “frisk” igjen. 2 års feringen til Stylemag var veldig koselig igår, hele lokalet var pyntet i 1001-nattstil, det var indisk mat, bobler i glasset og god stemning! Dresskoden var som sagt et lite “Hint av India,” noe som hos meg resulterte i hjemmelaget hodesmykke i tillegg til røde og sølvdiamanter i panna. Dro på feiringen sammen med fineste Annette, og vi hadde det utrolig hyggelig sammen. Masse andre kjentfolk også, elsker Stylemag, så det var veldig kjekt å få delta i feiringend deres.
Sko Aldo – Skjørt & Topp Zara – Jakke Zara Bildene har Annette tatt med sitt utrolig kule Olympus kamera, synes bildene ble utrolig klare og fine ♥
Takk for bildene snuppa! NÅ skal jeg være superkreativ resten av dagen, samt hele dagen imorgen- men jeg kan ikke si med hva… Enda.
Enjoy the day!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg