Stutterheim



| Fav raincoat from Stutterheim | God morgen dere, idag startet jeg dagen med frokost og en deilig kaffe hjemme. Og i skrivende stund er jeg på vei til SANDM for å fikse litt på neglene, før det bærer av sted til kontoret.  Veldig mange har spørsmål ang regnjakken min, så derfor tenkte jeg å svare litt her. Litt usikker alle stedene man får tak i den, men Gard kjøpte den til meg på Volt. Har også sett den hos Carlings, og på Høyer Eger. Jeg har min i XS, og synes den passer perfekt. Så vidt jeg vet kommer den i blå og grønn, og sikkert i andre farger- som jeg ikke har sett. Tommel opp for denne, jeg er så fornøyd! Og i hovedstaden er det så grått om dagen, at her er det absolutt nødvendig med regnjakke ♥ Nyt dagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg