Studio – outfit

Tjoooolahopp!! På jobb tidlig idag, så rakk ikke noe innlegg før jeg dro fra hotellet. Nå er jeg ferdig med stylingjobben for denne gang. Og selv er jeg strålende fornøyd!! Flotte modeller, flinke fotografer og ellers masse hyggelige folk her i Centerteam. Nå sitter jeg og venter på flytaxien, så vender jeg nesen mot Oslo igjen. (Heldigvis er det fint flyvær . . ) Jeg har så mye og glede meg til nå! Idag får jeg besøk av bestis Helen, som skal være helt til mandag!! GLEDE PÅ JORD :* ÅÅÅhhh, det blir så koselig at jeg har ikke ord. Og bedre blir det. På fredag og lørdag kommer det nemlig en DRØSS med jenter fra Midsund. Hele 10 stykker til sammen!! JENTEHELG! Alle skal bo enten hos meg eller hos Malene, og jeg skal ha 4 suuuupre jenter på overnattingsbesøk. Vi skal feire halloween, kle oss ut, hygge oss, og ikke minst .. RIHANNA konsert på søndag!! WIII. Dette blir en fabeltaktig helg. Skal prøve og være flink bloggejente også disse dagene da, dere er jo så viktige for meg :* Slenger kjapt ut noen outfit bilder vi tok i fullfart i studio tidlig idag.. Alt fra H&M // Sko Jeffrey Campbell // Smykke Dorothy Perkins // Marc By Marc Jabobs herfra Litt bilder fra dagen i studio, idag har jeg stylet herremodell – Petter. Gikk kjempebra! ” Fikse litt på dressen .. ” Her har jeg nettopp vært og fikset på dressbuksen.. Jeg løper frem og tilbake hele dagen, fikse på alle detaljer vet dere. GØY! Et av favorittantrekkene mine idag. Frakken er fra Burberry, råkul! Gøy når fotografen tar litt behind the scenes bilder synes jeg. Bildene er tatt av fotograf Mari Vold. ÅÅ, nå gleder jeg meg til å gi Helen en STOOOR bamseklem når hun kommer, iih! Noen må jeg jo klemme på når mannen er i Ålesund. 8 dager til jeg ser han igjen. Jeeiks! SAVNE

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg