Studded tshirt

SÅ gøy og se at dere ble så glade for konkurransen i forrige post. Det er jo en helt amazing premie. Kjenner jeg blir litt misunnelig på den som vinner, hihi. Hadde ikke vært meg i mot med 10.000,- og shoppe for. Neida, det hadde det ikke. Men jeg er så glad for og kunne få dele ut en så fin premie til en av mine gode lesere. Dagen idag har gått i jobb, og noen ærender i forbindelse med dette såkalte prosjektet mitt som jeg styrer med. Spennende! Nå har jeg hevet i meg en lunsj, og i kveld skal jeg på Olivia sammen med jentene, samt på en event som skal foregå på BAR Tjuvholmen. Det er baaaare å glede seg til kvelden med andre ord. Hurra! Sko Jeffrey Campbells / Skjørt & Tshirt BIK BOK / Skinnjakke H&M / Vest Rodebjer Ha en fortsatt fin dag. SMIIIIL!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg