Studded dress

GOOD MORNING! Helg! Hurra ♥ Igår hadde vi en superkoselig kveld. Jeg, Henriette og Maria spiste pasta på Olivia etterfulgt av VIP Credit Card sitt arrangement på BAR Tjuvholmen. Malene kom også ned og joinet oss. Det ble delt ut premier for hele 50.000,- ! Så det ble litt vin da, og litt knising – så kvelden ble velykket den. Gode venninner gjør susen! Speaking of. Nydeligste Henriette! Legg merke til FORLOVELSES ringen! Jadda, hun ble fridd til i New York for 3 uker siden! IIIIIK, det er så fantastisk! Hadde på meg min nye kjole fra BIK BOK igår. Ikke ofte dere ser meg i svart?! Nå skal jeg få gjort unna noe jobb før helgen, og deretter komme meg på trening. Senere idag kommer Rolf Ivar. Vi skal faktisk på hotellweekend med SPA i helgen. På Grims Grenka! Noen som har vært der? GOD HELG ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg