Studded bustier

GOOD MORNING! Her er utsikten fra balkongen vår akkurat nå. En strålende sol og blå himmel, IIH som jeg gleder meg til å starte dagen med å hoppe ut i det deilige vannet. Her kommer noen bilder fra igår. Markedet ble ikke så veldig vellykket siden det begynte å pøsregne her, ingen kameler var det heller, så vi koste oss heller med deilig italiensk middag og rosévin, før vi tok tidlig kveld. Bustier fra BIK BOK / Skjørt Gina Tricot / Sko Nelly / Jakke Zara Meg og mine flotte svigerforeldre, også er de verdens snilleste! OOOG, vi har samme humor, så vi ler heeeele tiden. Geir, Daniel og Tone på marked i striregnet . . Hihi. Hele gjengen samlet, Sander er fotograf. Jeg har forresten kåret 5 vinnere av Tv2 Sumo konkurransen. Gratulerer til Marie, Andrea Cathrine, Eilen og Rakel – dere har fått mail. Og så må alle følge med senere, for da kommer det enda en ny konkurranse. Hurra! NYT dagen hjemme. Det skal ihvertfall jeg gjøre! Solseng og basseng – here I come!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg