Strømmen, love

Uten navn-31Enda en fantastisk førlansering er unnagjort, og Strømmen var bare heeelt KONGE! Når vi åpnet portene styrtet folk bokstavelig talt inn og jeg måtte stoppe de over mikrofonen så de ikke skulle gå helt bananas. DET er glede det, jeg blir så stolt når jeg ser sånt! Holdt en liten tale, før vi klippet silkebåndene og BOOOM – på seriøst 3 minutter var alt ribbet vekk! Jeg tuller ikke. Helt sykt morsomt å se. Nesten alt ble utsolgt ila en halvtime. Amazing. Tusen takk til Bik Bok Strømmen og de fantastiske jentene der for en strålende kveld, dere er så skjønne. Og ikke minst – takk til alle fine kunder som kom ♥

Uten navn-38Uten navn-39Uten navn-40  Uten navn-33 Uten navn-34Uten navn-37 Uten navn-36En happy og veldig fornøyd jente! Var såå godt og komme hjem til en dusj, morgenkåpe, og kjæresten som hadde laget burger til meg. Sovnet på sofaen rett etterpå, hehehe. SÅ gøy dette er. Gleder meg til ikveld og ikke minst til imorgen ♥

6 kommentarer
    1. Hei 😀 Kommer denne kolleksjonen i alle BikBok butikker? Og hvilke størrelse har du i den blomstrede badedrakten nederst på et av bildene? (lurer så på hvilke størrelse jeg burde ta) Digger kolleksjonen din forresten <3

    2. Hva størrelse har du i klærene dine fra denne kolleksjonen? Må bare vite san ca hva str eg trenger å bestille i 🙂 Hadde vært veldig glad for svar 🙂 Ha en kjempe fin dag. Klem til deg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg