STREETS OF LONDON

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASkjorte Lene Orvik Collection
Kjole H&M Trend
Poncho Lindex
Sko Roots
Veske YSL

God morgen, og fin lørdag til alle ♥ Søstrene har ankommet, vi har fått oss en god natts søvn, og nå er vi superklare for en ordentlig jentelørdag med frokost, shopping, cupcakes og afternoon tea. Så får vi se hva kvelden bringer. Lurer på om vi skal våge oss på en musikal, aldri vært på det før. Tenker kanskje Lion King eller Mamma Mia, noen forslag, hva er best?

SMIL og kose dere masse idag!

25 kommentarer
    1. Så Lion King på Broadway og grein meg gjennom første sang, ehe. Den er kanskje mer en finfin musikal, mens Mamma Mia er med sing a long. Håper der får en fin kveld, fine! Og gratulerer med en stykk FLOTT kolleksjon xx

    2. Hvis du klarer å få billetter til Michael Jackson musicalen så er den helt rå! Beste musikalen jeg har sett! Tilogmed bedre enn We will rock you!

    3. Heia! Så fin og vakker du er! Du gjør dagene mine fine på grunn av det fine smilet ditt! Jeg lurte på en ting: Kunne du i dag har laget et innlegg der du skriver/viser til hvilke apper du har på telefonen din og vist til/forklart litt rundt det? Maange som lurer på det 🙂 Det hadde vært bra!Til musikal: Lion King, 100 %! Jeg var på den forrige uke, og det var en av de bedre!Du er ikke glad i meg, men jeg er glad i deg!Takk for dine innlegg og din inspirasjon.Tusen takk for at du er du.

    4. Wicked er den aller beste 🙂 mamma Mia og Lion king er litt “overvurdert”, spør du meg! Selvsagt knallbra show, men wicked er hakket over alle andre musikaler i London! Ha en nydelig helg 🙂

    5. Du MÅÅÅ på Mamma Mia! Så den i fjor, skal se den igjen når jeg skal til London om to uker. Skuespillerne var kjempeflinke, er noe av det beste jeg har sett! 😀

    6. Like stilfull og vakker som alltid du 🙂 <3 du kledde den lengden på håret, veldig fint! Kos dere! Heldige!

    7. Jeg har sett Lion King både i London og i New York, og jeg vil faktisk si at den i London var best, kanksje fordi det var der jeg så den for første gang, den var altså så bra at jeg ville se den igjen (: Anbefales virkelig! Uansett, kos deg masse i London (:

    8. Dirty Dancing er en helt fantastisk musical det også hvis du får muligheten til å se den 😀 Mamma mia er kjempe bra den også! Ønsker deg en fin helg i London <3

    9. Er det lenge siden du kjøpte den kjolen? Den var så utrolig fin, men jeg finner den bare i “ribbet” stoff og lysere farge på nettet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg