Strawberries in Hyde Park

Heihei til mine kjære lesere. Siste dag med shopping er dessverre over, eller egentlig så er det faktisk litt deilig. Det tar på med shopping! Shoppingen avsluttet vi med lunsj og dessert i Hyde Park, perfekt. Vi har vært så utrolig heldige med været mens vi har vært her. Summerfeeling. Jordbær og sjokolademousse. Nydelig. Hygge. Wearing.. Blazer Zara / Skjørt H&M / Topp og smykke BIK BOK / Sko Bianco. Må faktisk si at jeg synes forferdelig synd i de som jobber i butikkene rundt om på Oxford Street, og spesiellt i de som jobber på Primark. HJELP, for ett kaos! Jeg er sikker på at over halvparten av butikken ligger på gulvet der, til enhver tid. Folk blir jo litt smågal der inne, men det er jo forståelig, det er jo så billig! Men de jobber nok om nettene for å få ryddet opp alt. Glad jeg ikke jobber der, altså.. Gleder meg sånn til å vise dere alt jeg har kjøpt, og til å blogge som normalt igjen. Har pittelitt dårlig samvittighet for dere, men jeg skal gjøre det godt igjen. Nå skal vi pakke, og i kveld skal vi nyte siste kvelden sammen med en bedre middag på Fridays på Piccadilly Circus, og noen drinker. Så er det tidlig opp imorgen for å ta flyet hjem. Kjenner det skal bli litt godt å komme hjem til min kjære også, selv om vi har hatt det fantastisk på tur! Litt av dagens fangst. Maxiskjørt i en herlig nudefarge. Det blir så fint til de nudefargede Jeffrey Campbell skoene mine. Glede! Herlig kveld til dere. Vi blogges imorgen. Hugs

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg