Laced up

OLYMPUS DIGITAL CAMERA          Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset

Åh, disse skoene ♥ De er fine, gode å gå i, og gjør virkelig det lille ekstra med antrekket. Passer like godt til bukser som til kjoler og skjørt. Disse blir brukt mye i sommer, både til hverdags og fest!

Processed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 presetProcessed with VSCO with a5 preset
Disse fant jeg på Zara her om dagen, etter at jeg ble inspirert av Julie, daglig leder i United Influencers, takk Julie ♥ Det var akkurat disse skoene jeg trengte til sesongen vi er i nå!

Skoene finner dere her 

Ønsker dere en magisk søndag! Senere kommer til inspirasjon til hva dere kan pynte veggene hjemme med. Ett hint : Kate Moss! Ih, gleder meg til å vise dere. RÅTT sier jeg bare. Er så fornøyd! Vi sees!

 

8 kommentarer
    1. Helt enig med deg, de var rååå fine 🙂 Så fint at du legger ut linker, takk 🙂 Ha en fin søndag 🙂

        1. Ja det spurte jeg om også, men det er de ikke(syns jeg 🙁 ) er en 38/39, kjøpte 39, de er for små 🙁 bor i bergen så retur er noe herk-bahr!

    2. Zara er kjent for å ha små størrelser. Bruker du din vanlige str eller måtte du gå opp en? Har bestilt meg et par i 38 (det jeg bruker) og krysser alt jeg har for at de passer hehe. Girls and shoes you know?

      Forresten, elsker blogginga di fortiden. Gleder meg til hvert eneste innlegg og finner mye inspirasjon i det du gjør. Du er virkelig den jeg klikker meg innpå først! Fortsett å inspirere, og måtte den kommende uken bli tipp topp <3

      1. Hei! Så koselig, tuuusen takk for fine ord 🙂 Nei, disse skoene er normal, så 38 skal nok passe deg <3 WII 🙂 Så kjekt du finner inspo altså, det liker jeg og høre <3 SUSS

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg