– Stonewashed –

God onsdag dere ♥ Elsker, elsker, elsker den nye jeansen min! Har lett lenge etter en jeans med akkurat denne vasken, nemlig stonewashed. Synes det er så fint! Fant den på Zara igår da jeg Henriette og lille bebi Noah var på shopping. Kun 299,- Behagelig på er den også.

WEARING : Jeans Zara Shoes Windsor Smith Jacket Lindex

Top Bik Bok Man skal få lov å bruke litt lyse, lette farger selv om høsten er her, spør du meg. Viktig å lyse opp hverdagen litt, eller hva? ♥ Jeg holder forresten på å lage Tictail butikk nå, hvor jeg skal selge massevis av klær som jeg ikke bruker lengre. Gleder meg til å få unna litt nå. Oppdaterer dere når den er oppe og går! (Men det tar sin tid…)  You like the jeans, or what?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg