Stolt fadder

Hei fra Oslo, jeg er tilbake igjen i byen. Hatt en helt magisk uke hjemme! Tok to dager før stresset slapp taket, men når det først slapp taket så har jeg virkelig nytt hvert eneste sekund. Jeg savner allerede lukten av nyklippet gress, fuglekvitter, utsikten til fjellet, rusle ned til vannet og kjenne sjølukten, starte dagen med fjelltur – og trening ute på terrassen hjemme! Selvsagt i tillegg til familietid, og venninnetid. Jeg er så recharged og happy! Det gjør noe med en når man kommer seg litt ut av den Oslo-bobla man er i, veldig sunt! Men absolutt deilig å være tilbake i byen også, selv om jeg savner gjengen hjemme. Og spesielt nydelige lille baby Iben som jeg er så stolt fadder til!

Trekløveret fra barndommen har nå blitt til firkløver, og det er helt fantastisk for oss alle 3 ♥ Iben er den skjønneste lille skapningen, jeg bare elsker å kose med henne! SAVNDette var jo hovedgrunnen til at jeg var hjemme, tid med henne og mamma Helen, og barndåp på søndag. Det var en helt nydelig dag, og jeg føler meg beæret over oppgaven som fadder til verdens skjønneste lille ♥

Jeg og Oda lagde blomsterkrans kvelden før barndåpen, så koselig å gjøre det selv, sammen med verdens beste lillesøster ♥

Nå skal dagen omfavnes her i Osloby! Det er noe med å komme hjem til seg selv selv om man har hatt fantastiske dager på hjemtraktene, vanne planter, vaske klær, pakke ut av kofferten, sove i egen seng, være med venner, og trene! Dette blir en fin uke! Håper dere nyter ferien om dere har gått ut i ferie, er så deilig!

1 kommentar
    1. Er dette brudekjolen som ble omsydd etter din bestemor? 🙂 Har du forresten sluttet å godkjenne kommentarer? Ser du ikke har godkjent noen kommentare de siste 6 dagene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg