The bedroom

OLYMPUS DIGITAL CAMERA Uten navn-3
Vi har ikke helt bestemt oss for hvilken stil vi skal ha på soverommet enda, derfor har jeg bare tatt noe fra stuen og inn enn så lenge. Tror nok det blir litt kobberish, med sengeteppe o.l fra Missoni om jeg får sneket meg til og kjøpt det. Gard synes det er helt idiotisk å bruke så mye penger på et sengeteppe, noe jeg kan forstå. Men så lenge jeg bruker mine egne penger, regner jeg med det er greit, hehe.. Synes det er så vanskelig å finne fine sengetepper, og jeg elsker Missoniprintet så vi får se hva jeg finner på.. På tirsdag kommer Rom 1-2-3 hit for å ta bilder av leiligheten, såå spennende! Veldig smigrende at de vil ta bilder av vår leilighet altså.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Seng Ikea | Hotellputer Kid | Sengetøy i Bambus fra Badaboombamdus

Sengen er jo selvfølgelig min favoritt inne på dette rommet, jeg elsker mykt sengetøy og store puter, slik jeg bare kan forsvinne ned i de når jeg skal sove. Sengetøyet vårt er forresten helt himmelsk, og laget av 100 % bambus, så utrolig mykt at dere vil ikke tro det.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Garderobeskap & kommode Ikea | Bilde Deco Official | Papirpose til plante fra Livlige rom | Nattbord Bolia | Trehånd Hay

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Garderobeskapet er fra Ikea, vi bestilte med skyvedører, og er superfornøyd! Ikke store plassen, siden vi ikke fikk presset mer inn her, men det er veldig deilig at man har lukkede dører, slik man kan skjule det som er inni.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Så deilig med knall blå himmel og sol ute, denne lørdagen skal nytes ♥

25 kommentarer
    1. Så utrolig mange fine bilder! Soverommet er jo absolutt et av de viktigste rommene i huset. Jeg synes det er kjempeviktig å ha et soverom med en avslappet stemning, slik at man alltis har et hvilested. Kjempeeng i at sengen må være stor og myk med masse puter, slik at man forsvinner litt i sengetøyet. Det er jo den beste følelsen i hele verden 🙂 hihi <3Håper du får en fin lørdag! Klem <3http://sofiemortensen.com

    2. ELSK!! Så sinnssykt fint! Elsker at vinduet var så avlangt også med den kommoden under! Veldig fine farger! Om jeg var deg ville jeg investert i et kappelaken også. Koster ikke mye på kid eller prinsesse. Mye finere når madrassen ikke syns 🙂

    3. Er det lenge siden du kjøpte hotellputene og vet du hvilken størrelse de er? 🙂 Har SÅ lyst på slike puter selv når jeg overtar leiligheten min i mars 😀

    4. Hvis du ser etter noe i kobber, så vet jeg om noen lykter og en vase som kanskje kunne ha passet inn. De er fra Perfect Home. Jeg jobber som forhandler der, så om det er noe du ønsker derfra, så er det bare å rope ut. Kan legge ut link på e-katalogen, der ser du også lyktene og vasen som jeg snakket om. Det er de som er på fremsiden av katalogen 🙂http://www.perfecthome.no/Kata

    5. Så veldig bra ut foreløpig! 🙂 Venter selv på budsjett til å pusse opp soverommet. Foreløpig er vi snart ferdig med stue og kjøkken. Men først må barnerommet pusses opp!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg