Sthlm

Annonse – jeg ble invitert av YSL til Sthlm

Fredag og det er bare to timer til jeg får se lillesøster igjen ♥ Har savnet henne sånn siden jul! Og apropos familie så har min lillebror (som egentlig ikke er så liten lengre) bursdag idag, jeg er så innmari stolt av den gutten! Som jeg sa til han på telefonen nettopp, så kommer jeg aldri til å glemme den dagen han ble født. Da var jeg 9 år gammel og satt i kjelleren hjemme og spilte nintendo og fikk beskjeden om at en lillebror var født. Like stolt nå som da! Søskenene mine betyr utrolig mye for meg, jeg har liksom et litt sånn hønemor-forhold til de, ihvertfall de to yngste, hehe.. Storesøster passer på da skjønner dere!

I dag er det Kick Off med United Influencers og det gleder jeg meg innmari til. Lillesøster får en venninne hit, så de skal få kose seg på Kygo konsert og få litt venninne-tid i leiligheten for seg selv uten at jeg er i veien, hehe. Neida. Joo. Jeg skulle vært på Kick Off klokken 09 idag tidlig, men siden Oda Sofie kommer så venter jeg til kvelden. Hører rykter om at dresskoden er sølv, gull,  svart, hvitt og mystikk så i kveld blir det spennende! Jeg har kjøpt en veldig kul kjole, som jeg gleder meg til å vise dere. Og hei! På mandag har jeg bursdag! Endelig 21.. *Blinkesmileeyyyy*

Onsdag til torsdag var jeg i Stockholm med YSL og en superfin gjeng med herlige damer.

Se disse her da!
Silje, Caroline, Emilie og Benedicthe

Vi koste oss altså så mye, og jeg er veldig heldig som får være med på sånne ting, det setter jeg virkelig stor pris på! Vi bodde på fantastiske Haymarket By Scandic. Jeg elsker jo hoteller som har det lille ekstra, har noen bodd der? Resepsjonsområdet, restauranten, kaffesjappa, rommene, alt var bare så gjennomført at jeg kunne brukt en hel dag på å ta bilder. Elsker å se nye ting, og få inspirasjon på interiør-fronten. Om dere skal til Stockholm anbefaler jeg virkelig å bo der, ta en lunsj å restauranten, og en kaffe på kaffesjappa.

Her kommer antrekket for dagen som ble klassisk svart med lakk, blazer, belte i livet, boots og hatt, så valgte jeg å bryte opp det svart med en beige jakke

Jakke Zara, bukser Bik Bok, Sko Zara, Hatt Gina Tricot, Blazer Gina Tricot, Belte Gucci og  veske LV

Vi kom til lunsj og ble sittende noen timer, elsker å skravle og bare ta livet med ro. Etterhvert tok vi en tur til Rich som også er verdt et besøk, for lunsj nummer to (??) heheehe. Sulten vi! Klokken 18 var det klart for avreise til Nosh & Cow formiddag – nydelig stemning og fantastisk mat. Og etter dette dro vi da videre til YSL sin Beauty Club, der var det duket for party! Med photobooth, amazing musikk, leppestift-automat hvor vi fikk en “polett” som vi puttet på for å få ut leppestiftene, som en sånn tyggismaskin fra gamledager husker dere? Skikkelig girly-party og vi hadde det supermorsomt! Heldige oss ♥



Kjolen min er fra By Malina

Ja dette var en morsom opplevelse! Sånne hverdagsgleder som man husker lenge ♥

Nå må jeg komme meg i gang her med litt forskjellig til girlsa kommer i hus! Ønsker dere en kjempefin helg.  Og TAKK for alt engasjement her inne, dere er bare altså så SKJØNNE!

21 kommentarer
    1. Du gløder! Elsker stilen din!! Så at du anbefalte Elizabeth Arden Mirscle oil på snap, hva bruker du den til?

      God helg <3

      1. Åh takk Maren <3 Du – den bruker jeg til alt! Mest på kroppen for å få den ekstra "gløden" i ansiktet når jeg er tørr, og i håret både når det er vått og tørt. Jeg har fått et skikkelig elsk-forhold til den faktisk, den er helt super! <3 Måtte kjøpe meg ny med én gang jeg var tom 😀 Anbefales!

    2. Vet ikke om du vil svare på dette, men jeg lurer på – på hvilken klinikk tok du brystløft/silikon? Jeg driver og undersøker, men syns det er veldig vanskelig å vite hvor det er”bra”. Skal selv ta løft i en alder av 22 :-/

      1. Hei du 🙂 <3 Jeg gjorde dette hos Fornebu Klinikken, velig fornøyd der. De var veldig proffe, og tok godt vare på meg!

        Jeg tror ikke om man kan velge hvor man vil ha arrene? De blir jo rundt brystvorten, ned fra brystvorten og under selve brystene.. Lykke til, stor klem <3 <3

        1. Tusen takk for svar – får sjekke ut Fornebu klinikken 🙂
          Kan jeg spørre om hvor mye silikon du la inn, og hvilken type implantat? Ser ut som du fikk et veldig naturlig resultat…

    3. Du ser smashing ut <3 Kan du please være så snill og skrive navnet på blazeren fra GinaT eller linke til den?? Veldig lyst på 😀

      1. Hei Nina, tusen takk! Du – den er faktisk fra i høst, så jeg tror dessverre ikke den finnes i butikk nå. Men jeg vet de har en litt annen type der, den er litt tykkere men veldig fin! <3

      1. Ja, den er veldig fin! Åh prøvde å se om jeg fant den på nett til deg- men var visst utsolgt der også.. 🙁 Kanskje de får påfyll igjen! Klem!

      1. Hehee ALDRI 😀 Favorittvesken min over alle vesker <3 Ja, det kan jeg tenke meg er utsolgt over alt ja 🙁

    4. Hei Lene:)

      Kan jeg spørre hvilken størrelse du har i kjolen din bra By Malina? Opplever du at den er normal på størrelsen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg