Stem på ditt favorittprodukt

I samarbeid med blush.no setter jeg igang en spennende kampanje. Her skal stemme i kommentarfeltet på deres favorittprodukt, og deretter vil det produktet som blir kåret til vinnerprodukt satt ned til 50 % i 2 hele dager. Så her må dere bare stemme i vei på det dere ønsker skal bli satt ned til 50 % .. Perfekt til deg selv før jul, eller som julegave til venninner, mødre osv.. Dere skal stemme ut ifra de produktene jeg selv har valgt som mine “må ha” produkter fra blush.no .. Og det er disse 3 : Dior Addict lipstick – Baby Rose Jeg har alltid hatt Dior sine leppestifter som en liten favoritt, og denne yndige fargen elsker jeg. Den er så naturlig, og søt .. Opi Nail Lacquer – Over the Taupe Elsker denne fargen til neglene, den passer til det meste – og er perfekt til julebord/julefester o.l Estée Lauder – Lash Primer Plus Denne har jeg brukt helt siden jeg gikk på ungdomsskolen og bestevenninnen min Helen introduserte meg for den. Siden, altså i 9 år (!!) har jeg vært tilhenger av denne saken her. Det er en primer man har under maskaraen for at vippene skal bli lengre, fyldigere og i tillegg gir den pleie til vippene dine. LOVE it! Og hadde aldri klart meg uten. Regner med jeg kommer til å bruke den i 9 år til .. Og kanskje enda lengre .. Hvilken av disse produktene er din favoritt, og hvilket produkt ønsker du og handle på 50 % ? Stem i vei i kommentarfeltet, og om få dager vi jeg annonsere hvilket av produktene som ble en favoritt hos dere. Gøy med noe litt annerledes, ikke sant?? Annonse

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg