Stella

I samarbeid med Stella får jeg gi ut TO utgaver av magasinet til dere, helt gratis! Hurra ♥ Eneste du trenger å gjøre for å få bladet, er å skrive inn hjemmeadressen din på denne siden. Deretter får du tilsendt to utgaver av bladet kostnadsfritt. (PS : Etter de to utgavene, får dere Stella i løpende abonnement, men dere kan velge å si opp etter å ha fått de to gratis magasinene om dere ønsker det) Det jeg personlig liker ved bladet Stella, er at det i tillegg til å inneholde mote, også inneholder andre ting som jeg interesserer meg for. Som feks : Skjønnhet, trening, PT-tips, matoppskrifter, helse . . Og i denne månedens utgave var nok min favoritt denne artikkelen : Her får man lære om hvilke frukter man kan bruke til å lage deilige juicer til høsten, som vil ruste opp kroppen til å møte de mørke og kalde høstmånedene vi har i vente ♥ Disse tipsene skal jeg absolutt benytte meg av! Noen som har lyst på eller?! Få gratis Stella her. (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg