Stavanger






♥ Måtte selvsagt ta en tur i fargegaten etter tips fra dere. Så søt gate, elsker fargene og stilen generelt. Vel fremme i Stavanger, kom frem rundt klokken ett idag- og har allerede rukket deilig lunsj på Food Store, en kakao/kaffe på HansenHjørnet, og en rusletur i fine byen. Været er jo fantastisk her idag, og jeg har virkelig fått et godt førsteinntrykk av Stavanger. Gleder meg bare til å oppleve mer av den ♥ Tusen takk for alle gode tips til restauranter og andre ting vi kan gjøre her, jeg har allerede vært inne og sjekket alle tipsene deres, og ikveld går vi for Fish & Cow. Synes menyen der så helt fantastisk ut, og i tillegg ligger den ikke langt ifra svømmehallen- så det passer bra. Nå skal Gard straks på trening, og jeg skal møte bror. Gleder meg sånn til å se han igjen! 







Bukse Weightless / Sko Acne / Jakke BIK BOK / Veske Gucci / Smykke BIK BOK / Topp BIK BOK

Nå har vi fått sjekket inn på Thon Maritim Hotel, som er er kjempefint og koselig hotel. Ligger så sentralt ift sentrum og svømmehallen, og det er jo perfekt! Kort avstand å gå til det meste, og det synes jeg er så greit når man er ny i byen. 
Gleder meg til å krasje i denne deilige hotellsengen senere ikveld, og ikke minst – spise hotellfrokost imorgen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg