Status

Starter mandagen med gårsdagens søndags-innlegg. Bloggen min har ikke fungert i helgen, jeg har ikke fått lagt inn bilder i innlegget- og hva er blogg uten bilder.. Så jeg fikk hjelp fra support sent i går- den er enda ikke helt friskmeldt, så håper det kan løse seg ila dagen. Beklager derfor dårlig oppdatering.


Hei dere ♥ Søndag og ukens aller beste dag, og været er helt perfekt til at man kan være inne en hel dag uten å ha dårlig samvittighet. Når høstsolen titter frem – vil man selvsagt rusle tur.. Men jeg har ruslet likevel jeg – for å se litt i leiligheten og kjøpe inn mat. Resten av dagen tilbringes inne.

Helgen min har vært så koselig, håper deres også har det? Fredag hadde vi jentekveld hos Henriette – hvor jeg laget min “spesialitet” Pulled Pork Nachos. Fikk noen timer med Noahskatt før han lallet seg og. Lørdagen startet med kaffe på Kaffebrenneriet sammen med Henriette og Noah etterfulgt av Åpen Branndag for kidsa i Spikersuppa ♥ Koste oss i går med andre ord, også med shopping og lang lunsj, skikkelig kvalitetstid. På kvelden var jeg og feiret 40 års dag på Mr Bay, en helt perfekt helg.

Nå koser jeg meg med fersk bakst – rundstykker med ost og paprika! Kravet det så innmari, og crossiant med jordbærsylte til dessert! Tåler jo ikke brødmat, men det får gå for denne gang..

Poenget med innlegget var en status på leiligheten! Men jeg skravler jo så fælt..

På torsdag kommer gulvet!! Herlighet – det er lenge siden jeg har gledet meg sånn til noe som jeg gjør med det gulvet. De må ta det inn vinduet med kran, så det blir stor ståhei på Frogner på torsdag, hehe. Nå har håndtverkerene lagt sponplater så det er klart til å skrues fast. Ila to uker er gulvet ferdig lagt og behandlet, så da maler håndtverkerene to strøk til med maling – samt gjør de siste tingene som må på plass. Så monteres kakkelovnen og rett etter det kommer kjøkkenet! Så nå begynner det virkelig å skje ting.

Akkurat nå grunner de vegger og tak, og så har de endelig begynt på badet! Flisene begynner å komme opp og det er en ren glede å se! Hjemmet mitt tar form, liksom!

Kaos enda da- men dere ser det begynner å ta form? Så gøy!

Denne uken skal jeg bestemme meg for garderobeløsning, ta mål til glassvegg og dusjdør og sette det i produksjon – bestille trevegg (mer om dette senere) finne seng, bestille møbler og gjøre litt annet dill dall! ♥

16 kommentarer
    1. Hei Lene,

      Spennende å følge deg for inspo til leilighet! Har du tips til butikker/nettsider for å finne møbler?
      Har selv litt utfordringer med å finne spisebord.

      Mvh

      Benedicte

      1. Takk – så hyggelig å høre 🙂 Hmm, du har jo Hay, evt Room21, Interiorbutikken ++ :-* De har mye fint!! Stor klem <3

    2. Hei! Gleder meg til å se det ferdige resultatet!!! Mulig jeg ikke har fått det med meg, men hvor er Levi for tiden egentlig? Fikk med meg innlegget om at dere søkte nytt hjem, men ikke noe etter det 🙁

      1. JA det blir så bra 🙂 Jeg skal fortelle om Levi når jeg føler jeg er klar for det:-) Men hun har det helt nydelig <3

    3. Hei Lene, dette blir bra:)
      Kan jeg spørre deg hvilket firma du bruker til å legge gulvet og slipe pluss olje?
      Har selv lyst på dinesen gulv:)

        1. Åh så rart, jeg fikk nemlig beskjed om at jeg måtte finne firma selv som kunne legge selve gulvet

    4. Det blir så bra! 🙂
      Kan jeg spørre hvor du bestiller glassveggen fra? Vi skal lage garderobeskap i glass og smijern, men sliter litt med å finne noen som kan lage det for oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg