Status..

Paa bagasjen min, still mising. Jeg maa bare graate en skvett, for dette er ikke noe saerlig hyggelig. Jeg foeler meg som en boms, som maa gaa i de samme klaere som i gaar, naa fikk jeg riktig nok penger til aa handle klaer, men da jeg ifikk pengene, hadde jeg 1 time paa og kjoepe inn foer butikkene stengte – og da fikk jeg bare kjoept det aller vikigste. Men naa har jeg tatt meg en deilig dusj, saa foeler meg i det minste litt fresh.

I gaar kveld rett foer vi gikk ut, fikk jeg beskjed om at bagasjen min var paa vei, og at den skulle komme eter klokken 10, gaar. Saa bagasjen var det siste jeg sjekket da jeg la meg, og det foerste jeg sjekket da jeg braavaanet i 8 tiden, but still – no bagasje..

Jaja, den dukker nok opp – visst ikke maa jeg ut paa brylluskjole jakt.

Naa skal jeg sminke meg litt, saa skal vi moetes nede aa spise deilig hotell frokost. Etter det blir det utsjekking, shopping og i kveld reiser vi til Sverige, begynner og glede meg til bryllup naa – og til dere som lurer pa hvem jeg skal i bryllup til – nei dt er ikke prinsesse Victoria eller soete Caroline Fotballfrue, vi har ett vennepar ved navn Stefan og Petronella som skal gifte seg.

Tusen tusen takk for at dere er saa soete og snille og leser bloggen min. Jeg er lei meg for at jeg ikke blgger som normalt, men haaper dere forstaar. Jeg kan love dere at jeg kommer sterkt tilbake igjen.

Blogges senere! Forhaapentligvis dukker kofferten min opp i loepet av dagen, saa da skal dere faa se bilder.

Stor klem
Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg