Status

God morgen solstråler! Ahh gud for en perfekt dag vi hadde igår! Et utrolig motiverende og veldig gøy møte på dagen, så var det full fart å fikse seg for BIK BOK fest. Med moteshow, tapas og høy stemning! Og så fikk vi OVERRASKELSE!! Alle butikksjefene i BIK BOK skal til Marbella i september, wiii !! Gleder meg allerede. For en gjeng vi blir! Alle jentene i BIK BOK er så fantastisk søte og snille, og ikke minst flinke. Herlig gjeng. I LOVE BIK BOK. Kjenner jeg er utrolig stolt av å jobbe i BIK BOK, og alle på kontoret er så fantastiske. Hurra! En meget vellykket dag igår. Nå ligger jeg i hotellsengen og slapper av, vi skal straks ut på shopping.

Kjolen igår.


Fra Rare. (Asos)

Imorgen er jeg bursdagsbarn, hurray! Det blir spennende.
Håper dere har det fint. Nå skal jeg komme meg ut av sengen og inn i dusjen, så blir det ut i snøværet her i Oslo.

Kiss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg