Status

Someone was in a hurry to night. Ingenting er bedre enn å krype opp i senga etter en lang dag. Igår tok jeg inn på hotell, og skulle da sove èn natt alene, Rolf Ivar kommer senere idag. Og hvordan tror dere det gikk? Jo, paranoide Lene vet dere… Jeg BRÅVÅKNET klokken 05 av at noen omtrent SLO inn døren min. Det er lenge siden jeg har hatt så høy puls. Og hva gjør jeg? Jo. Tar telefonen, løper inn på badet – og låser meg inne. Hva skjer? Haha.. Jeg er så rar. Men livredd for at noen skulle komme og ta meg. Jada. Takk gud for at min beste støttespiller tok telefonen. Rolf Ivar – du er god og ha. Men det var ille, og bankingen ga seg ikke så lett. But, here I am – i beste velgående. Gitt forsåvidt glipp av hotellfrokosten.. Så da får jeg ta til takke med dette istedet. God “frokost” dette her.. ? Igår kom Malene og Lisa på besøk til meg, og vi bestillte kinamat på rommet, deretter gikk turen ut. Ihvertfall på meg og Lisa, Malene (den fornuftige av oss) dro tidlig hjem. Så jeg og lisa måtte klare oss alene. Og det klarte vi vel fint? Ser sånn ut ja. Jeg må bare få sagt at Lisa er en av de morsomste venninnene jeg har. Jeg har veldig mange morsomme venninner altså, men Lisa topper kaka. Jeg ler og ler og ler når jeg er sammen med henne. Hun er bare helt fantastisk.  Vi to kunne vært på en øde øy, og fortsatt hatt det like gøy. (Hei – det rimet…) Kjole Top Shop / Sko J.C / Jakke River Island / Veske Cubus. Nå skal jeg hive meg i rundt her, tenkte jeg skulle få med meg venninnene mine på shopping. Må jo shoppe litt når man først er i Oslo! Nyt lørdagen hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg