Statue of Liberty Island

Hjemme igjen ♥ Fløy hjemover i natt, sov heldigvis på hele flyturen, men fortsatt stuptrøtt, så blir nok en tidlig kveld på oss ikveld. Vi har hatt det sååå fint på tur, kost oss massevis! Men det er alltid fryktelig deilig og komme inn døren hjemme, spesielt nå som vi er litt slitne etter reisen.

Igår var vi ordentlige turister og brukte dagen på å dra ut til Statue of Liberty med båt fra Battery Park. Man må jo bare oppleve det. Frokosten / brunchen skulle vi egentlig ta på Two Hands i Soho, men det var så lang kø at vi nok en gang endte opp på Butchers Daughter, mmm! Love that place. Her kommer litt bilder, og imorgen er jeg tilbake til rutiner og normal blogging igjen, I promise ♥ Skal få svart på alle kommentarer også ila morgendagen.

Uten navn-44Freaks klare for mat!

Uten navn-45 Uten navn-46 Uten navn-47 Uten navn-48Uten navn-52 Uten navn-50 Uten navn-51
This statue is so pretty!
Uten navn-53
Blir mye turistbilder her nå, hehe – men håper det kan være til inspirasjon for en eventuell NYC tur for dere i fremtiden. Elsker den byen, og sitter igjen med så mange fine minner! Skal lage NYC-bok når jeg får tid, det er så kos å ha liggende.

Nå skal vi hive oss i dusjen, få i oss noe meget sen frokost og deretter skal vi passe vår lille favoritt, Noah ♥ Gleder meg sånn! Håper dere har det bare fint? LOVE

9 kommentarer
    1. Herlig å se bilder. Jeg og kjæresten skal dit fra torsdag-mandag i september. Jeg gleder meg så 😀 Du har gitt meg masse tips. Er ikke mange dagene, så vi må utnytte tiden godt 😉 Ha en fin dag!

    2. så fine bilder, har så utrolig lyst til å dra til New York en gang! Det virkelig nydelig

    3. Kjære Lenemor! Ser ut til at du har hatt det supert på tur sammen med Gard, New York ser fantastisk ut. Den siste tiden har det blitt litt “kjedelig” å komme innom bloggen din. Jeg vet ikke hva det er, og jeg klarer ikke helt sette fingeren på det, men det er så mye av det samme igjen. Veldig grå/triste bilder, mye av de samme antrekkene (jeg forstår det har blitt en del av det siste tiden mtp lanseringen av kolleksjonen din, men likevel..). Mye av resultatet for gode bilder er jo etterbehandlingen, og her føler jeg du kan gjøre en LANGT bedre jobb, for omtrent ALLE bildene dine er beige/mørke/triste. Jeg vet omtrent før jeg går innom bloggen hva jeg kan forvente meg. Enten en smoothie stående på bordet, et beige antrekk, eller bilder av leilgheten. Og hvis det er tips så er det som regel annonse. Jeg har lest bloggen din i mange år, og har vært en ivrig bloggleser hvor jeg IALLFALL må innom flere ganger daglig, men siste ukene har det holdt med èn gang i uken. Jeg følger deg på snapchat og instagram også, så det kan vel ha noe å si. Jeg vet ALLTID hva jeg får når jeg klikker meg inn her. Du har jo flere bloggvenninner som tar fantastiske bilder, blant annet Annette Haga. Hun sier jo at mye av jobben ligger i redigering av lys/kontraster, men likevel er det alltid noe nytt som dukker opp på bloggen hennes. Det har nok mye å si på bildene hennes, for bilder HAR faktisk sinnsykt mye å si på helheten. Jeg mener ikke dette slemt, kun konstruktiv kritikk. Jeg forstår at du ikke skal endre klesstilen din pga en kommentar, men om du gjør noe med bildene dine så blir ikke ALT beige. Om du lærer deg for eksempel photoshop eller lightroom og får opp kontraster/lysstyrke/kvalitet så er jeg sikker på at bloggen din løfter seg 10 hakk! Da vil heller ikke antrekkene dine virke så kjedelig heller, for nå er rett og slett hele bloggen din BEIGE… :/ Dette er jo jobben din, og jeg vet du vil gjøre det du kan for å levere gode innlegg til oss lesere, så dette er kun noen tips. Øv litt på hvor bildene blir tatt, finn kule locations eller ta litt mer “in the moment” bilder, slik at ikke alt blir posing. Du bor på Aker Brygge og her er det jo masse du kan velge mellom av locations, i tillegg har du jo mange bloggvenner som kan hjelpe deg med antrekksbilder etc. Ønsker deg en fin kveld, og en fin uke 🙂 Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg