Statement sweater

Annonse – genseren er sponset og buksen + skoene er annonselenke

Enda en antrekkspost fra meg! Nå er jeg i mitt ess, hehe.. Jeg skal med hånda på hjerte si at det ikke har vært fristende og posere utendørs så kaldt som det har vært. Man blir liksom i litt mer sånn kose-mood, og pakke-seg-inn mood, og da skulle pynte seg og pose foran kamera sitter litt langt inne! Men det er så hyggelig at dere ønsker mer antrekk – så da skal jeg være flink å dele det.

En annen del av grunnen til at jeg ikke deler antrekk så ofte er at det ikke er så mange tilbakemeldinger, men hva er det egentlig å tilbakemelde?! Hehe – så lenge jeg vet at det er dette dere vil ha, så er jo det mer enn godt nok!

Jeg safer ofte, og kjører mye hvitt og svart – men når jeg så denne genseren kjente jeg bare at YES, på tide å prøve noe nytt. Den er kul, og gjør en del ut av seg. Lett å kombinere med noe enkelt slik at fokuset blir på genseren.

Genser fra You & I Agency / By Malina – Bukse her (det finnes ikke en bedre bukse enn denne! Denne brukes jeg både når jeg skal pynte meg til hverdags, OG som joggebukse hjemme. Den er magisk) Sko herfra – jakke Bik Bok

Klem

10 kommentarer
    1. Nydelige bilder og antrekk! Som alltid 😉
      Men er ikke så fan av den nye bloggen din, enda hvertfall.. Reklame fra footway som går over teksten når man leser bloggen din fea Iphone, så fikk sett veldig lite tekst i gangen. Og at innlegget ditt ikke kommer opp i helhet i på bloglovin, man på trykke på innlegget ditt, også trykke på se hele innlegget..

      1. Hei! Åh? Det skal jeg sjekke opp i! Den er ganske “fersk! så har ikke fått sett over alt enda – men skal få ordnet dette på tirsdag! <3 Bra du sier ifra!

    2. Supert at du deler mer antrekk! Synes det og interiør er mest interresant i tillegg til personlige innlegg og matoppskrifter da, haha. Det ble jo endel da. Det skulle vært liker knapp på innleggene, mye lettere enn å legge igjen kommentar, latskapen lenge leve Håper du får en fin påske på fjellet

      1. Hehe 😀 Det er jo hyggelig da <3 Hmm, skal sjekke om det er mulig! Skjønner hva du mener – men blir superhappy for kommentar 🙂

    3. Hvor er buksa fra? Tror ikke linken fungerte.
      Elsker å kle meg fint men egentlig “bomsete”, hehe

      1. Oi! Dette er en post som automatisk har publisert seg selv 😀 Haha! Linken til buksen er ordnet nå- så du ser den i posten <3 Tusen takk for fine ord! Love

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg