Starting to get ready for summer

Behandlingen er sponset
Desktop9
I forrige uke var jeg på et etterlengtet frisørbesøk hos min supre frisør Elisabeth på Hendrix Hair avd.Pilestredet. Jeg har hatt samme farge i nesten ett år nå, litt mørkere bunnfarge og lysere utover, og denne gangen var jeg litt keen på forandring. Jeg har jo villet ha lyse striper en god stund, men har rett og slett ikke fått lov av Elisabeth, hun er så streng! Hehehe..Dette er fordi vanlig striping sliter så innmari mye på håret, og det igjen gjør jo at det hindres i å vokse sånn som det skal, da håret heller “brekkes.” Planen er at jeg skal ta ut extensionsene mine etter sommeren, så da er det viktig at håret er sunnest mulig, så jeg blir godt passet på av Elisabeth. Likevel så måtte jeg jo prøve meg….. Er så fint med lysere striper til sommeren!

Jeg fikk overtalt henne til striper til slutt! Men det var på én betingelse sa hun, og kun om hun fikk legge striper med Olaplex. Dette er noe nytt som har kommet til Norge, og som ikke ødelegger håret slik som vanlig striper gjør. Med vanlig bleking brekker håret, og blir som “tyggis” – bleking bryter ned bindinger i håret. Olaplex reparerer disse bindingene mens fargen virker, og man kan bruke Olaplex til striping nettopp fordi dette ikke knekker håret! Hurra, så nå har jeg fått lyse striper, i tillegg til at det ikke sliter på håret. WIN WIN! Så dette vil både jeg og Elisabeth anbefale til dere som striper håret deres mye! Og jeg vil selvfølgelig anbefale å dra til Elisabeth for å gjøre det. Dere finner henne på Hendrix Hair Pilestredet ♥

Og mens vi er i gang med sommerhåret, sommerpraten og generelt gleeeeder oss til sommeren, kan jeg nå fortelle at Nelly har -25% på store deler av sortimentet sitt av Nelly brands!! Jeg har allerede klikket hjem en del godbiter til sommeren, og gleder meg til å få det i posten. -25% utgjør en del det altså, ekstra hyggelig idag siden jeg har ryddet vekk 3 søppelsekker med klær fra garderoben min, yay! Sommergarderobe here I come!

Ta en titt på alle produktene under Nelly Brands her. (adlink)

Her er noen av mine favoritter!
Uten navn-39

Svarte sandaler | Hvit ryggrekk | Hvite strå sandaler | Svarte skinn slippers | Kimono | Frynsetopp | Blondetopp | Svarte strå sandaler

Nå har vi kost oss med hjemmelaget burger, og har ingen andre planer enn å sløve i sofaen ♥

9 kommentarer
    1. Da er vi to som klargjør seg for sommeren nå, blir så deilig det!! 😀 Forresten, jeg prøvde meg på oppskriften din på hjemmelagde hamburger til middag idag – det smakte jo bare NYDELIG! Sunt, godt og mettende! Sier gjerne JATAKK til flere deilige oppskrifter <33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg