Springnews

Hjerte, hjerte  ♥ Nå har jeg fått lagt ut litt vårnyheter hos Styleway, som jeg elsker! Deilige farger, og gleder meg sånn til å ta i bruk, nå som vi går varmere tid i møte. Nyhetene finner dere her ♥  I tillegg har jeg fått herlige prøver til de nye plaggene jeg holder på å lage nå, og det blir så bra! Her skal dere få en pitteliten sneak peak . . Dette er langt i fra ferdige prøver. Noen skal være i annet stoff, andre farger osv. Men dette er ihvertfall en liten pekepinn på hva jeg jobber med nå. Sitter her i lue og joggedress og har jobbet hele dagen, så har hverken vært ute av leiligheten eller noe idag. Så nå pakker jeg sammen mac’en og chiller’n resten av kvelden. Tenker å lage deilig tapas.. Kan legge ut et tapasinnlegg til dere ikveld eller tidlig imorgen. Jeg jobber jo stadig vekk med nyheter som jeg planlegger å lage til Styleway nå, og det blir så utrolig mye fint fremover. IIIH, klarer nesten ikke vente. Men jeg hadde satt veldig stor pris på litt ønsker fra dere også, så kanskje jeg kan ta det med i planleggingen? Litt gøy og høre hvilke plagg dere savner og vil ha til våren/sommeren også? FYR LØS, så blir jeg superduperglad! ♥  Bestis Maria har forresten nettopp lagt ut masse superfine klær til salg, ta turen innom da, hun selger bla verdens fineste All Saint kjole, dåååneeee. Besøk bloppis siden hennes : https://bloppis.no/shops/mariajohanne/

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg