Spring signs

Det er kaldt, men det begynner å føles som vår her hjemme på Midsund også. Synes den har kommet seint i år, men håper sommeren varer litt lengre da ♥

Kom nettopp hjem etter tur med bestisHelen, vi gikk tur rundt et vann ikke så langt unna her. Har stått på kjøkkenet hele dagen idag også, så var godt med en gåtur! Nå venter vi på de siste 8 som skal komme i hus her, før det blir grillparty og kos før den store dagen imorgen. Tror Oda gleder seg veldig, det gjør ihvertfall vi! Gleder meg til å få sett hele slekten igjen også imorgen, familytime ♥

Uten navn-27 Uten navn-28Uten navn-31Uten navn-32Uten navn-34Uten navn-33
Home ♥
Uten navn-29Uten navn-35 Uten navn-36Er det ikke fint her?? ♥ Heldige meg som har vokst opp her! Ps, spot pappa’s fugleskremsel nederst på marken, hehehe – leer.

Nå skal jeg være sosial med familien, vi skrives! God fredag til alle dere fininger som klikker dere inn her hver eneste dag. Takk!

 

21 kommentarer
    1. hei lene!de hvite sneakersene du har på deg når du er i New york, med borrelås, vet du hvor man får kjøpt liknende på nett? :d

    2. Hei Lene! Jeg har lenge laget gulrotkake etter din oppskrift på bloggen. Hver gang suget kommer på verdens beste gulrotkake googler jeg leneorvik gulrotkake. Men ble så lei meg da jeg så den var borte når jeg skulle lage denne for et par uker siden. Prøvde en annen oppskrift og det var ikke den samme saftige kaken vi er vant med:-( Den lå i et innlegg om 2.påskedag, men tror kanskje den er borte pga at du har skiftet plattform på bloggen. Så jeg lurer på om du enda har den oppskriften? Da hadde du gjort mange hjerter glade 🙂 Så skal jeg huske å skrive den ned hvis jeg er så heldig å få den av deg. Ha en fin dag! Hilsen Sara

    3. Så fantastisk sted! Må bare si jeg liker bloggen din utrolig godt! SÅ gjennomført og elegant!Forresten, hvordan går det med maten? 🙂 Har du noen tips til matretter? Spiser på samme måte som deg, men kan lett bli det samme noen ganger, så litt oppskrifter hadde vært supert. Kanskje i et innlegg?:-)Uansett, kos deg masse hjemme!:-)

    4. Hei 🙂 Jeg har kjøpt det blomstrede scubaskjørtet fra kolleksjonen din og den hvite enkle t-skjort/toppen. Jeg skal ha det på meg i et bryllup jeg skal i snart og lurer på om du har noe tips om en jakke/coat eller noe jeg kunne hatt til? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg