Spring news

Siden jeg fikk solgt unna såå mye på lørdag, var det litt deilig og kunne unne seg noen godbiter til våren idag ♥ Når jeg får tid skal jeg tømme garderoben enda litt mer, slik dere som ikke bor i Oslo også kan få kjøpe litt. På tide å rydde opp i varme klær og andre diverse ting. Inn med friske nyheter! Her er litt nytt som jeg vil dele med dere, alt er kjøpt på Steen og Strøm Magasin. Uten navn-15Uten navn-25Digg joggedress fra Envii

Uten navn-17Blondetopp, mint kjole og mint jakke fra Sheinside // Pudderrosa sett Nanouska

Pasteller får jeg aldri nok av i skapet mitt ♥ Gleder meg sånn til å pakke disse plaggene med til Dubai. Kombinere det med beige, gull, og hvitt!

Uten navn-20Nytt, og fresht undertøy fra Bare Philosophy, og Heidi Klum da ♥ LOVE this color!

Uten navn-21Sett fra Nanouska

Dette settet her falt jeg sånn for! Synes det skilte seg veldig ut, og gleder meg enormt mye til å kombinere dette med gull og beige til solbrun hud. Var den ikke fin?

Uten navn-22 Uten navn-23Hva tycks? You like it? ♥ Blir så godt med vår og sommer nå. Brun hud, høye hæler, gulldetaljer, og delikate klær, wææ jeg er så klar!

28 kommentarer

Siste innlegg