Spring is here!

Fantastisk deilig å våkne av seg selv, og høre fuglene kvitre utfor soveromsvinduet. Et godt tegn på at våren endelig har kommet. Endelig kan jeg lufte ut leiligheten uten å fryse ihjel, elsker lukten av vår. Klesrommet trenger å få luftet seg litt.. Vil takke dere for gode tilbakemeldinger på forrige innlegg, det setter jeg kjempestor pris på. Dere hjelper meg til å bli en enda bedre blogger, noe jeg ønsker. Etter jeg flyttet over til modette, har jeg fått enda flere lesere – og det synes jeg er så koselig! Da jeg blogget på blogg.no, lå jeg på rundt 13-15.000, men nå har jeg ca 22.000 (!!) unike lesere hver eneste dag! IIIIH, jeg er så glad!! Jeg har fått lesere fra Polen, Sverige, Danmark, UK.. Jeg synes det er helt fantastisk koselig. Og derfor vil jeg jo at bloggen skal løftes enda flere hakk, slik jeg klarer å holde på dere alle mann. Nå har jeg nettopp brukt litt tid på å pakke ut av kofferten, har enda ikke gjort det siden jeg kom hjem fra Oslo. Men siden kofferten skal pakkes på nytt imorgen, synes jeg det er best å begynne fra scratch. Og nå skal jo vår klærne byttes ut med sommerklær!  Kjoler, shorts, bikinier, høye hæler, solbriller, solhatter og solkrem. Åh, som jeg gleder meg. For en stund siden gikk jeg til innkjøp av litt bikinier fra Victoria Secret. Den mint grønne er fra Cubus. I tillegg har jeg en drøss med bikinier fra BIK BOK som jeg skal kjøpe til turen.. Kommer nok ikke til å få brukt halvparten. Men greit å ha likevel. Jeg fikk forresten pakke i posten igår! My new Jeffrey Campbell. Fant de på ebay. Hva synes dere? Herlige? Disse blir selvfølgelig med til sydenland. Nå sitter jeg og nyter en bedre frokost, idag skal vi finne ut hvem som skal ta over stillingen min som butikksjef for min elskede BIK BOK butikk. Det står mellom mine to 100 %, som begge to er helt fantastiske! Så dette blir vanskelig. Nå har jeg kun 2 arbeidsdager igjen…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg