Spring feeling

Skrevet i samarbeid med Ecco 
IMG_7227
IMG_7350IMG_7215IMG_7281IMG_7373IMG_7285IMG_7312IMG_7326Jakke Bik Bok By Lene Orvik // Bukse Bik Bok // Caps Stella McCartney // Sko Ecco – her // Topp H&M // Veske Proenza Schouler // Bilder tatt av Kaja-Marie

Hovedstaden bader i sol idag , og vårfølelsen er virkelig kommet for å bli. Håper jeg ♥ Idag valgte jeg et dust antrekk med supersøte og lette vårsko fra Ecco sin nye skoserie. Veldig gode å gå i, og skaper en casual men feminin look.


17 kommentarer
    1. Å guri for noen fine solbriller! Er det raybans? Hvor mye kostet de og hvor kjøpte du de? Elsker skoene!

    2. Jeg lurer på om du kunne gitt meg oppskriften på de marsbildene fra snapen. Tenkte i utgangspunktet de du hadde med skinke og ost på! Hva var det for noe? 🙂

    3. Hei! Er skoene store i størrelsen? Blir glad dersom du klikker deg inn på bloggen min, og leser innlegget som heter “Hvorfor du har noe å lære av Fotballfrue”. Les gjerne oppdateringsinnlegget først. Ha en fin kveld.:)

    4. Åå jeg elsker den toppen! Er det lenge siden du kjøpte den? Tror du den fortsatt er i butikk? Har lett en liten stund 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg