Spring colours & parfume

Jeg blir så glad når jeg får fylt opp toalettmappen min med herligheter som det her. Nemlig min nye favorittparfyme med dusjsåpe og bodylotion i samme duft, og to herlige lakker i de lekreste vårfargene. Jeg får bare mer og mer vårfølelse jeg nå! I samarbeid med Blush – får jeg lov til å gi dere skjønninger en herlig vårrabatt på disse produktene, og det til -25 % .. Denne rabatten varer i 3 dager fra og med nå, så her er det bare å benytte seg ♥ Rabattkode : LENEBLUSHSPRING2013, og denne koden varer i 48 timer fra nå. Altså.. Til lørdag kl 16.00. Gavepakken til Dolce / Gabbana the one –finner du her  Neglelakker fra Chanel  – peach her & rosa her (Annonse) Har dere forresten luktet på denne parfymen til Dolce & Gabbana? Den er veldig søt, og frisk. Akkurat sånn jeg liker parfymene .. Og den blir lagt godt merke til, hihi. Jeg tipset jo dere om D&G no.3 sist gang, det har vært yndlingsparfymen min i 3-4 år nå. Denne her er litt sånn samme type.. Like søt og frisk. Fargen på neglelakkene er jo bare perfekt nå, mtp hvilke farger som er i butikkene for tiden.. Åååå, nååå kan våren bare KOMME ♥ Jeg er klar – er dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg