Sprek uke!

Hei dere fininger! Beklager litt dårlig blogging denne helgen, men jeg har rett og slett kost meg så mye at jeg ikke har hatt tid til å sette med ned meg macen en gang, hihi. Innshill  ♥  Uansett, nå er jeg back on track med både det ene og det andre. Har ikke trent siden .. ÆÆ! Kan nesten ikke huske sist. Joda, det var for ca to uker siden. Så denne uken er det “Sprek uke” som jeg så fint har valgt å kalle det. Allerede løpt intervaller, trent bein og mage idag på SATS. It’s good to be back! Godteriet er pakket vekk, og jeg er klar for en godterifri uke. (-søndag for da må det være lov.. Hihi) Gruer meg mildt sagt, siden jeg spiser godteri hver eneste dag. Hvordan skal dette gå? Joda, erstatte med frukt og… Sånt? I tillegg har jeg også bestemt meg for å være superduper sunn i matveien, og tenker å prøve ut en del nye og spennende salater. Idag tror jeg det blir noe sånt som : Salat med parmaskinke, honningmelon og ananas kanskje? Hørtes ikke det godt ut? Så får vi se hvor lenge dette sunne opplegget mitt varer da? Haha, man er vel som ofteste motivert de første dagene også går det bare nedover? Kan ikke dere gi meg deres aller beste salatoppskrifter som jeg bare MÅ prøve ut da? Kjempekoselig med litt inspirasjon fra dere også ♥  Nå skal jeg hive i meg noe (sunn) lunsj, jobbe og når Malene kommer hjem – skal jeg snike henne med meg ut på en romantisk joggetur til Bygdøy. To treningsøkter på én dag? JATAKK ♥ Gleder meg til salat tips fra dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg