Sprek mandag

Etter en fartsfylt og usunn helg, er det på høy tid å være sprek og sunn igjen. Jeg er på vei til Gard i Bærum, vi skal trene sammen idag. Han har jo laget nytt program til meg, så vi skal gå gjennom alle øvelsene slik jeg føler meg komfortabel når jeg selv skal gjøre de. Veldig greit med egen PT altså! Tenkte forresten jeg skulle begynne å svømme fast én gang i uken også, ihvertfall til og begynne med. Det er så deilig, og så god trening.

Etterpå skal jeg i et veldig, veldig spennende møte når det kommer til Styleway og den nye lanseringen i høst. Æh, gleder meg allerede ♥ Gruer meg til å gå utenfor, full snøstorm her! Best å kle på seg. Nyt dagen, dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg