Sportychic

Adlinks 

Jeg merker mer og mer hvor mye jeg elsker å kle meg sporty og kult, joggesko, caps, kule t-shirts osv. Elsker den komfortable, men kule stilen. Det siste halve året har jeg benyttet meg mye mer av denne stilen enn før, og jeg digger det. Så mye som jeg fyker rundt omkring, er det alfa omega med behagelige sko og antrekk. Tommel opp for denne stilen! Elsker jo å pynte meg også, men det passer seg best til eventer og helg synes jeg, orker ikke å stabbe rundt på høye hæler midt på dag, godt å finne sin egen stil altså, en man er sikker på ♥

Laget en liten kollasj til dere med mine absolutte favoritter fra Nelly nå, så utrolig mye kult. Begynner å glede meg til å fylle opp høstgarderoben jeg nå!

Uten navn-7
Bomberjakke | Klokke | CK sekk | Solbriller | Caps | Platform sneakers | Adidas sekk | Marble deksel | Nike joggesko | Calvin Klein undertøy

Nå har jeg laget hjemmelaget knekkebrød til familien, så vi skal kose oss med litt sen frokost ♥ Senere skal jeg møte venninnene mine, og de små gullene deres, blir godt med kvalitetstid!

SMIL Lene

2 kommentarer
    1. Kunne ikke blitt mer enig, en god balanse passer meg perfekt 🙂 Og den sporty stilen er jo super duper fresh. DEN bomberjakken altså <3

    2. Åå her var det mye stilig! Morsomt å ha noen å hente inspirasjon fra når klesskapet stadig svikter! Ha en fortreffelig helg, Lene! <3 smask

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg