Sporty spice

Siden hverdagen har startet for fullt på alle andre områder, må jeg vel komme meg igang med joggingen også? Ble ikke mye løping i Gran Canaria, det var jeg rett og slett for lat til. Været er herlig ute, crispy og opplett – og ikke så alt for kaldt. Gleder meg til å løpe av meg litt rastløshet. Har sittet inne på macen i hele dag. Give me some AIR! Ah – ny musikk på ørene og frisk deilig luft. Lukter deilig sjølukt ute også. Refreshing. Flere som er flinke å begynne på igjen med trening etter ferien? Go, go, go! Tusen takk for nydelige kommentarer på forrige innlegg. Dere er så gode.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg