Spontantur

Tidligere idag fant vi ut at vi skulle dra på en aldri så liten spontantur. Den lille spontanturen ble fort til 5 timer, og vi har koset oss så mye! Vi kjørte 1,5 t – og tok oss en tur på Trollstigen. Altså, et fjell med sikk sakk bilveier helt til toppen. Og jeg med min høydeskrekk – iiih. Det er SÅ bratt. I tillegg gikk vi nesten bensintom. Flaut. Jeg ler. Men det gikk bra, fjof. UTROLIG vakkert! Skjønner godt at dette er en stor turistattraksjon. Ut på tur. Aldri sur. * Meg, Rolf Ivar og søte Sander i baksetet. Koset seg på tur, han. Singlett H&M (gutteavd, hihi) / Dongeriskjorte fra BIK BOK (gammel gammel) / Tights BIK BOK (Også gammel) og Converse. Det vises kanskje ikke på bildene, men jeg var litt smånervøs her.. Det skal sies. Og så mistet jeg ringen min! Æsj. Kunne ikke hente den heller.. For da hadde jeg blitt … Ja. You know. Og det kunne vi ikke tillate. Ikke for en ring til 49,- Gutta på tur. En opplevelsesrik og veldig koselig dag. Herlig å gjøre litt andre ting i hverdagen også. Nå venter dette .. Kos. Gleder meg spesiellt til Love & other drugs. Har ventet på den forever. Life as we know it har jeg forsåvidt sett, men den var så fin at jeg må se den igjen. Og så, en actionfilm selvfølgelig Litt glede må Rolf Ivar få også. Hehe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg