Spontantur!

Ah, dere. Jeg er så reisesyk om dagen! For noen dager siden fikk jeg for meg at jeg så gjerne ville til syden. Jeg og Rolf Ivar skal reise på ferie i august/september, men jeg kjenner jeg lengter etter sydenvarme og paraplydrinker NÅ! Og heldigvis ville min kjære mamma og lillebror bli med meg! Så nå har jeg sittet i 4 timer for å finne den perfekte turen til oss, og DET fant jeg! Siden vi helst ville ta fly fra Ålesund, ble reisemålet Bulgaria denne gangen. Aldri vært der?! Så jeg håper det er bra? Jeg tror uansett vi får det superfint, bare se på hotellet jeg har booket! IIIK Majestic Beach resort  ♥ Vi drar om 11 dager – 14 juni! Sunny Beach – bra eller dårlig? Har hørt så mye forskjellig. Tror vi får en fantastisk ferie på dette herlige hotellet. Gjett om vi skal på badeland også! Gleder meg som ett lite barn. Eneste negative er at jeg så veldig gjerne kunne tenkt meg å ha med min elskede også, men han må jobbe . . Så da blir det kvalitetstid med mamma og bror ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg