Spoiled

Klokken syv idag tidlig, var det en som hvisket i øret mitt at når kvelden kom, skulle vi kose oss. Så da jeg ramlet inn døren her i halv ni tiden, kom jeg hjem til tente stearinlys, nydelig taco og tre filmer. Ahh, herlig å være bortskjemt når det kommer til slike ting. Hihi, setter pris på sånt – det er så koselig. Så nå skal vi se Panoramal Activity, bli litt skremt – og ellers bare nyte kvelden.

Det har forresten sluttet å blåse, så nå er det trygt å bevege seg utendørs. Fint for lille meg!


Verdens beste kosedress, fra BIK BOK. 199,- pr del.


Dette kan jeg like og komme hjem til hver dag. Hint hint.. Hihi.

Imorgen dere – er det lansering av den nye bloggplatformen jeg skal flytte over til! Kan ikke røpe den nye adressen riktig enda, men veldig veldig snart. So stay tuned!!

I heart you hjertene mine. Ha en aldeles strålende kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg