SPLASH

Livet er herlig i Gran Canaria dere. Ferien startet helt fantastisk. Ikke for å snakke om alle inntrykkene vi fikk igår da vi kom hit. Som sagt, så ser hotellet ut som en drøm. I tillegg fikk vi deilig sol, og hele 28 grader idag! Så vi har bare slappet av og nytt livet ved bassengkanten. God mat er det også her. Så spilte vi (ja, faktisk jeg også..) fotball før vi tok oss et forfriskende bad. Ja, jeg vet altså ikke hva som er galt med hånden min her.. Kjekt med undervannskamera! Jumpsuit BIK BOK / Strandveske H&M / Belte Cubus / Briller BIK BOK Jeg har kanskje glemt å fortelle om reisefølget mitt? Vi er på familietur, med familien til elskling. Svigermor, svigerfar, Sander, Tone og en veninne av oss – Karoline. Og vi har det SÅ fint. Fantastisk reisefølge. Alle i like godt humør. Svigerfar, Sander, Karoline, Tone og meg selv. Svigermor er fotograf, og min kjære vet jeg ikke hvor vi har gjort av her. Nå sitter vi her ny dusjet med morgenkåper, og skal tusle ut på terrassen og nyte ett glass hvitvin.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg