Spillkveld

I går var jentene samlet hjemme hos Trine, hvor vi fikk servert Trinesnacks som hun kaller det. Tacolefser med philadelphia ost, gullsalami og agurk, det må dere smake  – helt nydelig, og perfekt til partysnacks.

Jeg kan med hånden på hjertet si at det er lenge siden jeg har ledd så mye som jeg gjorde i går, en helt vanvittig kveld med herlige jenter. Vi spillte nemlig “Sannhet & konsekvens” Et utrolig gøyt, men litt skummelt spill.. Hehe.. Konsekvensene var mange, og det ble mye latter, vi lo så tårene sprutet. Spørsmålene var også mange, fikk vite litt av hvert som vi ikke visste fra før, hihi. Arti, og ett perfekt spill for jentegjengen. Dere må prøve det. Anbefales.

Nå venter jeg på pappa’s stekte laks, med bakte poteter til. I morgen får vi middagsgjester, ikke mindre enn 22 stykker, så her blir det fullt hus og stormene jubel.

Her er noen av jentene, hadde ikke bilder av alle.
Veldig mange uklare bilder fra igår, lurer på hvorfor? Hihi..


Litt uklar kvalitet på bildene mine, tok de med iPhonen, men nekter å ta av beskyttelsen bak, hehe – så derfor blir det sånn.

Håper dere har vdet bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg